previous arrow
next arrow
Slider

Trener personalny

  • Nauczanie i prowadzenie ćwiczeń na siłowni i w Twoim domu
  • Pomoc w poprawie sylwetki (odchudzanie, zwiększanie masy mięśniowej)
  • Plany treningowe i żywieniowe
  • Działam w Lublinie przy ul. Mackiewicza 7 (Cube Squash&Fitness) i w okolicach oraz na całym świecie przez internet 🙂

Konsultacje i edukacja

  • Edukacja w zakresie odżywiania, zdrowych nawyków i poprawy jakości życia
  • Konsultacje w zakresie zdrowia i ćwiczeń
  • Profesjonalna i pełna opieka związaną ze zmianą stylu życia na zdrowszy

Kursy i szkolenia

Co zrobić?

  • Stan Twojego zdrowia, samopoczucia, sylwetki czy jakości życia zależy od Ciebie, tak więc pierwszym krokiem jest decyzja o zmianie stylu życia
  • Wdrażaj dowolne, pozytywne zmiany stopniowo. Zacznij np. od regularnych godzin snu albo od wprowadzenia aktywności fizycznej
  • Zacznij czytać poradniki takie jak Encyklopedia Siłowni i słuchać Podcastu Na Zdrowie, albo po prostu skontaktuj się ze mną 🙂

Dlaczego warto?

  • Będziesz lepiej się czuć, wzrośnie Twój poziom energii i zadowolenia z życia
  • Aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie i zdrowe nawyki to nie tylko lepsza sylwetka, ale także lepsze samopoczucie, więcej energii, lepsza pamięć i dłuższe życie
  • Zmiana nawyków na zdrowe przyniesie Ci korzyści w każdym aspekcie Twojego życia - fizycznym, psychicznym i społecznym
  • Człowiek to jedna całość: dbając o ciało dbasz o swój umysł. Zdrowe zmiany sprawią, że stajesz się lepszym człowiekiem
Encyklopedia Siłowni image
Encyklopedia Siłowni
Podcast Na Zdrowie
Podcast Na Zdrowie

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I PROFILE

GALERIA

WSPÓŁPRACA

Toastmasters Lublin

Cube

Akademia Trenerów Sportu

Najlepszy trener personalny w Lublinie

– według opinii wielu zadowolonych podopiecznych

Gwarantuję i profesjonalizm w działaniu

Post dopaminowy?

Post dopaminowy opiera się o następujące założenia: dopamina sprawia, że czegoś pragniemy, szczególnie uwalnia się, kiedy zadanie jest proste, a nagroda szybka i losowa. Np. gry/pornografia/hazard powodują duży zastrzyk dopaminy, a nauka niski. Pojawia się tolerancja i nie mamy przez

Czytaj >>>
Podcast Na Zdrowie #008: Motywacja vs. dyscyplina

Podcast Na Zdrowie #008: Motywacja vs. dyscyplina

Opis: Większość ambitnych osób wciąż szuka metod na zmotywowanie się. Ten system jednak nie zawsze działa tak skutecznie, jak byśmy tego chcieli. W związku z tym, może warto by było przyjrzeć się innej metodzie? Dyscyplina, a nie motywacja może sprawić,

Czytaj >>>
Podcast Na Zdrowie #007: A może to wszystko siedzi w głowie?

Podcast Na Zdrowie #007: A może to wszystko siedzi w głowie?

Opis: Co odróżnia od siebie ludzi? Na tak postawione pytanie nie da się łatwo odpowiedzieć, jednak pewne cechy mogą odpowiadać za występowanie największych różnic międzyosobniczych. Te cechy być może determinują w największym stopniu całe życie człowieka, jego zachowanie, status, reakcje,

Czytaj >>>
Lista ćwiczeń

Lista ćwiczeń

Poszukujesz ćwiczeń? Stron z ćwiczeniami? Potrzebujesz przykładowych ćwiczeń na obrazkach czy gifach? Chcesz dowiedzieć się jak poprawnie wykonać ćwiczenie? Tutaj znajdziesz odpowiedź 🙂 Znajdziesz tu popularne ćwiczenia, które często warto umieścić w swoim planie treningowym. Jeśli poszukujesz szczegółowego poradnika jak

Czytaj >>>
Podcast Na Zdrowie #6: uzależnienie od rozproszenia

Podcast Na Zdrowie #006: Uzależnienie od rozproszenia

Układ nagrody to system, który sprawia, że odczuwamy satysfakcję przy wykonywaniu niektórych czynności, szczególnie tych, które sprawiają Nam przyjemność i są miłym zaskoczeniem. Niestety ogrom bodźców, jakimi jesteśmy w dzisiejszych czasach otoczeni sprawia, że system ten dosłownie psuje się, a My stajemy się… uzależnieni od rozproszenia.

Czytaj >>>

Stresuj się! 2019-11-30

Prezentacja i materiały z wykładu na warsztatach Trening Wystąpień Publicznych – Pro Kreacje #4 Prezentacja: PDF Linki i materiały dla dalszej edukacji: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/64257/dlaczego-zebry-nie-maja-wrzodow-psychofizjologia-stresu https://lubimyczytac.pl/ksiazka/52313/stres-okielznany https://www.gwp.pl/w-pulapce-mysli-jak-skutecznie-poradzic-sobie-z-depresja-stresem-i-lekiem.html   https://www.youtube.com/watch?v=GbhVpy46AHQ https://www.youtube.com/watch?v=dADx6j6R630 https://www.youtube.com/watch?v=D_Gg49J7COg https://www.youtube.com/watch?v=oPKA4nD8nhk https://www.youtube.com/watch?v=IgUQ9g-o4wk https://www.youtube.com/watch?v=njcl-2T9Qhg https://www.youtube.com/watch?v=-tEpfkN8WLo https://www.youtube.com/watch?v=cx3dS8xRMCQ   http://www.focus.pl/artykul/5-mitow-na-temat-stresu http://www.the-open-mind.com/how-to-release-the-stress-stored-in-our-bodies/ http://www.wiecjestem.us.edu.pl/co-z-tym-stresem-jak-sobie-z-nim-radzic https://deepstash.com/idea/12005/feeling-stressed http://www.sbc.org.pl/Content/299036/doktorat3914_Patrycja_Curylo-Sikora.pdf

Czytaj >>>

Podcast Na Zdrowie #005: Zerojedynkowość i dychotomia myślenia

Zerojedynkowe myślenie to nadmierne upraszczanie, popadanie w skrajności i niedostrzeganie tego, co jest po środku. Myśląc zerojedynkowo zazwyczaj trudno jest zachować zdrowy rozsądek i znaleźć złoty środek – w końcu nawet najlepsze lekarstwo w nadmiarze może zaszkodzić. Z tego odcinka dowiesz się czym jest dychotomia myślenia i dlaczego nie warto ograniczać się tylko do skrajności.

Czytaj >>>