previous arrow
next arrow
Slider

Oferta

Treningi na siłowni

Treningi i konsultacje w Twoim domu

Konsultacje/edukacja online

Trener online

Plany treningowe i żywieniowe

Usługi edytorskie/redaktorskie

Kursy i szkolenia

Do kogo skierowana jest moja oferta?

Moje usługi skierowane są przede wszystkim do osób:

  • Całkowicie początkujących,
  • Trenujących amatorsko, chcących poprawić swoją technikę ćwiczeń i przyspieszyć osiąganie efektów,
  • Trenujących od wielu lat, potrzebujących korekty i dostosowania techniki, wprowadzenia mobilizacji i poprawy ogólnej sprawności, koordynacji i kontroli motorycznej,
  • Potrzebujących skutecznej poprawy siły, kondycji i wytrzymałości,
  • Chcących dbać o bezpieczeństwo i sprawność,
  • Chcących poprawić swoją sylwetkę, siłę, kondycję, sprawność ogólną i mobilność,
  • Których celem jest poprawia zdrowia i jakości życia.

Skutecznie pomagam także w trudniejszych przypadkach, a więc osobom, które:

  • Mają problemy z aparatem ruchu (bóle kręgosłupa, kolan, barków itp.),
  • Trenują zawodowo i potrzebują przygotowania motorycznego do innej dyscypliny sportowej,
  • Chcą osiągnąć wynik sportowy/inny cel oraz mają zniszczone zdrowie,
  • Są nauczone nieprawidłowych wzorców ruchowych,
  • Mają umiarkowane problemy psychiczne i społeczne.

Jak wygląda współpraca?

Wiele osób zadaje pytania i zastanawia się jak może wyglądać współpraca z trenerem personalnym. Przeczytaj poniższe informacje, a dowiesz się jak wygląda to u mnie.

Pierwszą i najważniejszą czynnością, jaka zostanie dokonana to zebranie wywiadu. Oznacza to, że zapytam Cię (w formie rozmowy i/lub specjalnej ankiety) o informacje potrzebne mi, aby zapewnić Ci jak najlepsze warunki współpracy. Dalsze czynności zależą od wybranej drogi działania.

Treningi personalne i prowadzenia bezpośrednie w klubach sportowych

Umawiamy się przy pomocy telefonu, sms-ów, komunikatorów czy e-maila na konkretną godzinę w wybranym klubie sportowym, lub w przypadku pierwszego spotkania przy wejściu do klubu (jeśli istnieje taka konieczność). Przy pierwszym spotkaniu zapoznam Cię z ogólnymi zasadami i informacjami, sprawdzę stan Twojego aparatu ruchu i najprawdopodobniej zaczniemy od podstawowej rozgrzewki oraz nauczania wzorców ruchowych. Spokojnie, nie musisz się obawiać – na pierwszym treningu zazwyczaj prawie w ogóle się nie zmęczysz 🙂

Współpraca stała

Polega na tym, że każdy trening wykonujesz z trenerem. To ja, jako trener ustalam za Ciebie niemal wszystko. Ty skupiasz się na treningu.

Zalety:

  • zupełnie nie przejmujesz się planami treningowymi, tym co i jak będziesz robić na treningu
  • stała opieka, obserwacja, poprawianie techniki, motywacja i pomoc
  • największa szansa na osiągnięcie efektu i zazwyczaj najszybsze pozytywne zmiany

Wady:

  • najwyższa cena (aby zminimalizować koszty pomyśl o zakupie dużego pakietu treningów)

Współpraca ogólna

Zaczynamy od kilku wspólnych treningów, następnie dostaniesz ode mnie plan treningowy zgodnie z Twoimi możliwościami i celami. Wykonujesz naprzemiennie kilka treningów samodzielnie oraz spotkanie z trenerem. Zwykle jest to od 2 do 6 spotkań w miesiącu.

Zalety:

  • pozostajesz pod opieką trenera, który często obserwuje Ciebie i ocenia zmiany
  • częsta obserwacja, poprawianie techniki, motywacja i pomoc
  • umiarkowana cena

Wady:

  • część treningów wykonujesz samodzielnie
  • w trakcie samodzielnych treningów nie otrzymujesz trenerskiego wsparcia, pomocy, poprawy techniki ćwiczeń i motywacji

Współpraca okazjonalna

Zaczynamy od jednego lub kilku wspólnych treningów, następnie dostaniesz ode mnie plan treningowy zgodnie z Twoimi możliwościami i celami. Treningi wykonujesz samodzielnie, a raz na jakiś czas spotykamy się w celu korekty techniki ćwiczeń i oceny zmian.

Zalety:

  • najniższa cena
  • możliwość nauczenia się poprawnych wzorców ruchowych oraz prawidłowych zasad

Wady:

  • większość treningów wykonujesz samodzielnie
  • w trakcie samodzielnych treningów nie otrzymujesz trenerskiego wsparcia, pomocy, poprawy techniki ćwiczeń i motywacji
  • największe ryzyko rezygnacji oraz stosunkowo wolniejsze efekty

Treningi w Twoim domu

Umawiamy się przy pomocy telefonu, sms-ów, komunikatorów czy e-maila na konkretną godzinę w Twoim domu. Nie potrzebujesz żadnego sprzętu do ćwiczeń, a jedynie kawałek podłogi, na której można się swobodnie położyć (około 4 metry kwadratowe). Przy pierwszym spotkaniu zapoznam Cię z ogólnymi zasadami i informacjami, sprawdzę stan Twojego aparatu ruchu i najprawdopodobniej zaczniemy od rozgrzewki oraz nauczania wzorców ruchowych. Spokojnie, nie musisz się obawiać – na pierwszym treningu zazwyczaj prawie w ogóle się nie zmęczysz 🙂

Spotkania w Twoim domu mogą okazać się najlepszym rozwiązaniem, jeśli:

  • Nie masz czasu na chodzenie do klubu sportowego
  • Nie lubisz lub boisz się ćwiczyć wśród innych ludzi
  • Masz w domu trochę sprzętu do ćwiczeń i chcesz zacząć je wykorzystywać.

Współpraca w domu może przebiegać tak samo jak współpraca oparta o spotkania w klubach sportowych: w formie ciągłej, ogólnej lub okazjonalnej. Zazwyczaj, jeśli zamierzasz ćwiczyć w domu stale, zaproponuję zakup podstawowego sprzętu, który pozwoli Ci na łatwiejsze, bezpieczniejsze i skuteczniejsze treningi. Wykonując ćwiczenia wyłącznie w domu również jesteś w stanie zbudować estetyczną sylwetkę, poprawić swoją siłę, sprawność, kondycję, samopoczucie i samoocenę.

Trener online - współpraca przez internet

Ten rodzaj współpracy może opierać się wyłącznie o komunikację przez internet czy telefon. W miarę możliwości jednak zachęcam do bezpośredniego spotkania przynajmniej raz na jakiś czas (np. przy początku współpracy i co 2-3 miesiące), ponieważ pewnych szczegółów w technice ćwiczeń i innych elementach treningu nie da się zauważyć, a tym bardziej poprawić przez oglądanie nagrać wideo.

Współpraca opiera się o:

  • Pierwszą rozmowę/wywiad, ocenę i ustalenie celów i zasad współpracy
  • Jeśli to możliwe – przynajmniej jednorazowe bezpośrednie spotkanie
  • Stworzenie planu treningowego i/lub jadłospisu oraz ustalenie innych zasad dotyczących np. suplementacji, używek, snu itp.
  • Przesyłanie przez Podopiecznego raportów co ustalony okres czasu oraz nagrań wideo z poszczególnych elementów treningu, ćwiczeń
  • Konsultacje telefoniczne/wideorozmowy oraz tekstowe
W moim przypadku możliwe są 3 główne formy współpracy trenerskiej online:

Podstawowa

Obejmuje:

  • Ustalenie zasad i utworzenie planu
  • Przynajmniej 2 godziny konsultacji telefonicznych/wideorozmów w miesiącu
  • Nielimitowane rozmowy tekstowe
  • Ocenę techniki ćwiczeń
  • Stałą pomoc ogólną, zgodnie z zapotrzebowaniem Podopiecznego

Premium

Obejmuje:

  • Ustalenie zasad i utworzenie planu oraz modyfikacje planu zgodnie z zapotrzebowaniem
  • Przynajmniej 4 godziny konsultacji telefonicznych/wideorozmów w miesiącu
  • Nielimitowane rozmowy tekstowe o najwyższym priorytecie
  • Ocenę techniki ćwiczeń bez limitu
  • Możliwość prowadzenia dziennika treningowego/żywieniowego przez trenera
  • Możliwość sprawdzania/weryfikowania różnych wątpliwości i zagadnień również we współpracy z lekarzem za pośrednictwem trenera
  • Stałą pomoc ogólną, zgodnie z zapotrzebowaniem Podopiecznego

Pomoc okazjonalna

Darmowa (0zł) pomoc, która obejmuje:

  • Udzielanie odpowiedzi na pytania i pomoc ogólną w miarę możliwości czasowych
  • Ocenę techniki ćwiczeń (najniższy priorytet)
  • Pomoc w doborze planu/diety (bez ich tworzenia – jedynie ocena czy znaleziony już plan/dieta nadaje się do danego celu i osoby)
  • Wskazywanie stron internetowych/narzędzi pomocnych przy realizacji celów
Za udzieloną darmową pomoc oczekuję jedynie wystawienia pozytywnych ocen/rekomendacji w mediach społecznościowych i podobnych miejscach.

Konsultacje i edukacja

Internet to niewątpliwie najlepsze i największe źródło wiedzy. Paradoksalnie jest to jednak problemem, bo znaleźć można tu zarówno informacje prawdziwe jak i fałszywe, a często zgłębienie i zrozumienie danej tematyki jest skomplikowane i wymaga bardzo dużego nakładu czasu.

W związku z powyższym oferuję konsultacje i edukację online – przy pomocy dowolnego komunikatora lub telefonu. W odpowiadającym dla Nas terminie zadzwonimy do siebie, a ja postaram się przekazać Ci optymalną, rzetelną i przydatną wiedzę. Mogę nauczyć Cię np. jak stworzyć plan treningowy, jak zdrowo się odżywiać, jak zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie, poprawić sen czy pozbyć się złych nawyków i nałogów. Jeśli zechcesz, wyjaśnię Ci w jaki sposób i gdzie szukać rzetelnych informacji na temat zdrowia i sportu w internecie. Przekazywaną wiedzę dostosuję bezpośrednio do Ciebie, czyli to Twojego aktualnego poziomu wiedzy i sposobu rozumienia. Pamiętaj, że zrozumienie i nauczenie się np. jak się zdrowo odżywiać da Ci o wiele więcej, niż zakup samej rozpiski dietetycznej. Efekty bowiem utrzymają się przez całe Twoje życie.

Masz jeszcze jakieś pytania i wątpliwości? A może znalazłeś(-aś) już odpowiedź na Twoje pytanie? Następny krok należy do Ciebie. Skontaktuj się ze mną i rozpocznij współpracę – Twoje życie zmieni się na lepsze.