Jeśli chcesz przekonać się czym jest profesjonalizm, jesteś we właściwym miejscu.

Oferta:

1. Trening w Twoim domu

Nauczanie/prowadzenie ćwiczeń w warunkach domowych, dla mężczyzn i kobiet w każdym wieku, w dowolnym celu (odchudzanie, zyskanie mięśni, poprawa sprawności, zdrowia itp.) wraz z konsultacjami (nauczaniem) lub wyłącznie konsultacje/nauczanie. Prowadzenie ćwiczeń możliwe jest także w przypadku braku posiadania jakiegokolwiek sprzętu treningowego. Możliwa pomoc przy zakupie akcesoriów treningowych do własnego domu.
Cena: 80-110zł (zależnie od lokalizacji – sprawdź)
Czas trwania: około 1,5 godziny z możliwością ustalenia innego czasu trwania

2. Trening personalny

Trening personalny obejmuje zaplanowanie i prowadzenie treningu, dobór ćwiczeń do celu i ich korektę podczas wykonywania, motywowanie, a także dowolne konsultacje i wskazówki w czasie trwania treningu. Usługa jest świadczona prywatnie.
Cena: 60zł (w CityFit Lublin), 70-100zł w innym klubie, o ile istnieje taka możliwość
Czas trwania: około 1,5 godziny, możliwość prowadzenia krótkiego treningu (40-60 minut) w niższej cenie

3. Konsultacje online

Konsultacje w formie rozmowy przez Skype, Facebooka, telefonicznej lub inny komunikator głosowy. Obejmują dowolne porady żywieniowe, treningowe, zdrowotne, motywacyjne, dotyczące rozwoju osobistego wraz z pomocą (możliwością) ustalenia planu i diety.
Cena/czas trwania: 40zł/godzina

4. Plan treningowy, żywieniowy (dieta*)

Indywidualny, spersonalizowany plan, którego przestrzeganie przybliży Cię do osiągnięcia upragnionego celu. Dostępny również przez internet (w formie online). Wraz z planem omówienie oraz ogólne porady.
Cena: 30-120zł

 

Podstawowa oferta dostępna na stronie na facebooku:

https://www.facebook.com/sebastian.chudziak.trener/services

 

Wszystkie dostępne usługi:

  •  Treningi
    • Treningi nauczające techniki ćwiczeń (wolne ciężary)
    • Trening personalny w siłowni
      • Indywidualny
      • W małej grupie (2-6 osób)
    • Trening personalny w domu
      • Bez sprzętu treningowego
      • Z podstawowym sprzętem
    • Treningi personalne w warunkach terenowych (np. na siłowniach zewnętrznych, stadionie lekkoatletycznym)
    • Podstawy sztuk walk/samoobrony
    • Trening grupowy ogólnorozwojowy/funkcjonalny/pod przygotowanie motoryczne (np. dla grup osób trenujących sporty walki)

 

  •  Nauczanie
    • Zdrowy styl życia (higiena snu, radzenie sobie ze stresem itp.)
    • Zdrowe odżywianie
    • Prawidłowy dobór treningów pod cel
    • Zdrowe odchudzanie lub nabieranie masy mięśniowej
    • Jak się uczyć i skąd czerpać wiedzę
    • Suplementacja w sporcie
    • Organizacja celów i planów na przyszłość
    • Samodyscyplina, budowanie nawyków, motywacja
    • Efektywność pracy i nauki (efektywność działania)

 

  • Plany
    • Żywieniowy*
    • Treningowy w siłowni
      • Kulturystyczny/pod sylwetkę
      • Siłowy
      • Ogólnorozwojowy
      • Wspomagający pod inne dyscypliny sportowe
      • Prozdrowotny
      • Inne
    • Ogólnorozwojowy
    • Ukierunkowany pod cel
    • Grupowy plan z periodyzacją pod dyscyplinę

* w większości przypadków „dieta” w postaci „rozpiski” tego, co należy jeść nie jest efektywna w dłuższej perspektywie czasu. Nie polecam tego rozwiązania dla przeciętnych osób, dopóki nie istnieją specjalne warunki, np. przygotowania pod zawody. Dużo lepszym rozwiązaniem jest zapisywanie tego, co się je w dzienniku żywieniowym i wybieranie jak najbardziej zdrowych produktów. Trzymanie się ścisłej rozpiski przez przeciętną osobę (amatora) jest nieefektywne i powoduje stratę potencjału (siły woli, motywacji), który można wykorzystać na coś innego.

 

Jestem dostępny:

Lublin: TAK (sprawdź kalendarz)

 

Kontakt

Imię i nazwisko lub pseudonim

Adres email (wymagane)

Numer telefonu

Treść wiadomości

Interesuje mnie:
TreningPlanNauczanieInneTylko kontakt

Dane kontaktowe