Próbujesz regularnie trenować, lecz Twój zapał kończy się po tygodniu? Najprawdopodobniej jest to brak motywacji i konkretnie postawionego celu. Przedstawiam bardzo prostą, a jednocześnie niesamowicie skuteczną metodę, dzięki której w wybranym przez siebie okresie wykonasz 100 treningów. Taka ilość skutecznie zbuduje w Tobie nawyk do ćwiczeń.

Metoda jest prosta:

1. Pobierz plik PDF z wyzwaniem 100 treningów
2. Wydrukuj go dwustronnie
3. Przeczytaj instrukcję
4. Przyczep na ścianie, na drzwiach pokoju, przy łazience, na lodówce – lub w dowolnym bardzo widocznym miejscu

 

Dlaczego ta metoda działa?
Ponieważ łączy w sobie kilka podstawowych, działających na motywację czynników:
1. Zaangażowanie – pobierasz, drukujesz, podpisujesz, wypełniasz
2. Wystawienie na widok publiczny – kartka musi być w widocznym, publicznie dostępnym miejscu
3. Przypominanie – kartkę widzisz codziennie, kilkuktornie
4. Konkrenie okreslony cel – widzisz co i kiedy masz zrobić
5. Elementy grywalizacji – zamalowywanie kwadratów daje fizyczne odczucie zadowolenia, podobnie jak zdobywanie tzw. achievementów w grach

Dodaj komentarz